Re: [cennik] Wycena usługi

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 10:44:05 MET

Witam,

Piotr Palusiński napisał(a):
> Użytkownik "Kuba Panas" <Kuba_nntp@lubiana.waw.pl.UsunTo> napisał w
> wiadomości news:438db554$1@news.home.net.pl

> O 5h za długo ;-)
3h trwało kopiowanie danych z uszkodzonego dysku na mój (PIII, oddzielne
kanały ATA100), a niedużo mniej z powrotem na nowy.

> Jeśli kuzyn tak bardzo chce wydać kasę, to powiedz mu aby je przekazal
> na szczytne cele.

> A znasz takie słowo, jak *dobry uczynek* ?.
> Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają
> na duże ;->
Znam, znam nawet takie jak *wolontariat*, uprawiany od około 3 lat.
I większość daje się przekonać.
Ale tym razem argumentem drugiej strony jest to, że jako pracodawca nie
może oszukiwać swojego pracownika poprzez korzystanie z jego
umiejętności bez ich odpowiedniej gratyfikacji.
A że nad wartością tej pracy nigdy się nie zastanawiałem, to zapytałem
innych. "Kto pyta błądzi z innymi" jak napisał S.J. Lec.

> Ps. Może Ty kiedyś będziesz potrzebował pomocy, to Cię tu odpowiednio
> skasujemy ;)
Mam takie przemyślenie. O ile bardzo lubię pomagać innym, i nie chcę,
żeby mi za to płacili, o tyle tym, którzy mi pomagają, to wolałbym płacić.
A może po prostu nie potrafimy brać?

Jak wspomniano w pierwszej odpowiedzi NTG. Proponuję zatem ciąg dalszy
przenieść do: pl.praca.dyskusje

Pozdrawiam
Kuba Panas

Ps. Dzięki xluc za zwrócenie uwagi.