Re: Kto jest zalogowany w sieci ???

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 16:36:42 MET

Olek wrote:

> Witam
> mam siec na windows 2003 ser i z koncowki win xp lub win 2000 potrzebuje
> wyslietlic informacje kto jest zalogowany i na jakiej stacji pracuje,
> najlepiej gdyby to mozna z lini komend lub skrypcik
>
> z gory dzieki

Sysinternals.com -> pstools -> pslogedon.exe

Dlaczego tak? Bo w przeciwieństwie do narzędzi AD pokaże również
użytkowników zalogowanych lokalnie na maszynach. Jaka składnia powie Ci /?,
wynik możesz przekierować do pliku (>log.txt na końcu polecenia) Oczywiście
musisz być administratorem domeny.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski