Re: Gdzie w XP...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 22:24:08 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1iy2th88r9rm4$.1axqfxd1a6bqi$.dlg@40tude.net

> Opcje internetowe/zawartość/autouzupełnianie a na przyszłość proponuję
> używać AlRoboForm http://www.roboform.com/

Dodam,
Jesli chce wszystko usunac i byl pewny w 100%, ze jest czysto, to wystarczy
usunac klucz rejestru:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/43f19450df4e29e4/b082ce7c99936e87?lnk=st&q=System+Provider+prawa+author:Piotr+author:Palusi%C5%84ski&rnum=3&hl=pl#b082ce7c99936e87

oraz opcje internetowe/ Zaawansowane/ odfajkowac "Uzyj wbudowanego
autouzupelnienia"

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx