Re: [LAN] Wywolywanie polaczenia internet. przez komputery z LAN

Autor: aVen9er <av18.wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 18:18:20 MET

Odkąd zadałem to pytanie, a minelo juz duzo czasu - to nie mialem czasu zeby
sie ponownie tym zajac. Ciagle tylko praca, praca i studia.
Dzisiaj podlaczalem dodatkowy komputer w sieci. Musialem konfigurowac
wszystkie komputery od nowa bo byly jakies problemy z udostepnianiem plikow.
O dziwo podczas konfigurowania (troche poprzez kreatora, oraz troche
recznie) problem sie naprawil. Wszystkie komputery moga teraz zdalnie
wywolywac polaczenie.

Dziekuje slicznie wszystkim, ktorzy odpisywali na moje posty. Dobrze jest
wiedziec, ze sa ludzie na ktorych mozna polegac:-) Tobie Kawecki to juz
wisze zgrzewke piwa :-)

--
Pozdrawiam
-aVen9er- www.shitsoft.net