Re: RunAs a ustawienia usera...

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:01:34 MET

"FlashT" <no@way.com> wrote in message
news:dma4d8$71s$1@nemesis.news.tpi.pl...
[...]
> Mam problem z komenda runas. Utworzylem sobie uzytkownika do testow...
> "testuser"... wszedlem na niego, wlaczylem w IE proxy... wylogowalem sie,
> zalogowalem jako Administrator.
> Z konta Administratora odpalilem runas /user:testuser regedit.exe ... i co
> sie okazuje? W rejestrze CurrentUser(...)Internet Settings proxy nie jest
> ustawiony. Dlaczego?

Zdaje się, że uruchamianie procesu poprzez runas to nie do końca to samo, co
zalogowanie się na dane konto i uruchomenie procesu "normalnie". Ja
napotkałem problem ze zmienną środowiskową APPDATA, okazało się, że nie jest
poprawnie rozwijana (nie ma takiej zmiennej) w shellu uruchomionym poprzez
runas. W KB znalazłem Q329308, potwierdzają tam możliwe problemy z taką
zmienną.
Może gałęzie w HKCU mają podobne problemy z "tożsamością" ?

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak