Re: Zmiana konfguracji macierzy z partycja systemowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 12:01:56 MET

Użytkownik "Bartek Siebab" <bs@vt.pl> napisał w wiadomości
news:dm9ceu$c51$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Piotr Smerda dnia 2005-11-26 07:35:

> analogicznie: nad tym wszystkim stoi Symantec Live State Recovery :)
> testowałem go (wersję 3.x) na serwerach IBM'a eSeries z mirrorem,
> pierwszym kontrolrerm domeny i stadem innych wodotrysków
> i odtwarzał całość bez problemowo - botując go z cd można
> odtworzyć image z sieci windy, usb, firewire itp.
> więc zassaj triala albo poproś symanteca o płytkę
> i sobie to na boku przetestuj (teraz już chyba wersja 6.x)
> tyle że on taki tani jak BoootitNG to nie jest, coś koło 1800$?

No to tak jakby zapłacić 1755 USD za możliwość obsługi sieci ;-). Aha,
płytkę z BootIt się samemu wypala.

A tak na poważnie - wysoka cena SLSR i np. Volume Managera wynika
najprawdopodobniej z przedziwnej polityki tej firmy, dodającej jedno
zero do ceny produktów obsługujących partycje na których zamiast XP
zainstalowano jakiś system serwerowy. Tak jakby była jakaś różnica. . .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/