Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Przemek R... <przemyslaw.rokicki_at_tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 17:17:46 MET

> A powiedz kto ma takie prawo?
> Dobrze Ci radzę - poczytaj co może policja,policja/
> urząd skarbowy, jakie mają uprawnienia itd - inaczej
> możesz się niemile rozczarować

alez ja znam uprawneinia odnosnie oprogramowania
Policja moze dokonac przeszukania ale nie od tak dla ciekawosci tylko w
konretnym celu i tylko wtedy gdy mamy do czynienia z przestepstwem
a nie w przypadku zlamania jakiejs umowy (i na zasadach opisanych w
rozdziale 25 KpK) , wiec tu odpada,
myslisz ze moze sobie wejsc do Ciebie i szperac w komputerze? Nie nie moze.
Urzad skarbowy interesuje oprogramowanie jezlei jest w koszty wrzucone a
uzywane do celow prywatnych
a nie licencja.

Jezlei twierdzisz inaczej, podaj podstawe prawna.

> Ależ ja też pisałem - nie interesuje mnie proces, Ameryka - tylko
> kwestia, czy TY zapłacisz karę, którą nałoży na mnie sąd jeśli
> stwierdzi, że naruszyłem zasady/warunki lecencji.

po co mi takie pytanie zadajesz nie bardzo rozumiem, zrozum ze rozmowa w
tym watku
(jezeli o legalnosc chodzi) zaczela sie od tego ze ktos swtoerdzil ze po
naruszeniu licencji oprogramowanie staje sie nielegalne i narazam sie
policji z bsa
--------------------------------------
cytat:
Szkoda, że BSA nie podziela tego poglądu, a także policja, która zabezpiecza
twój komputer. Jest nawet na prawie, ale teraz nie chce mi się szukać
paragrafów :)

co jest bzdura bo nielegalny program jest wtedy kiedy jest nielegalnie
nabyty,
a za zlamanie licencji co najwyzej grozi roszczenie cywilne ze strony
producenta (dystrybutora).
Tyle z mojej strony, nie mam zwyczaju zostawiac odpowiedzi na moj post bez
odzewu jezlei bzdure zawiera.

Tak wiec Twoje pytanie odnosnie placenia przeze mnie jakiejkowliek kary jest
zupelnie pozbawione sensu.

p.