Re: Key- mouse- macro- recorder

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 14:58:47 MET

> Witam
>
> Googlam, googlam i jakos wygooglać nie mogę. Poszukuję softu, który w sposób
> miare prosty i miły zarejestruje mi (i powtórzy...) w Windzie sekwencje
> wysylanych klawiszy, tudzież ruchow myszy.
> Niby jest takowych aplikacji sporo, ale
/.../
> [...]
> Jednak z pobieżnego przejrzenia opisu i helpa wnioskuję, że jest to
> interpreter "basicopodobnego" języka skryptowego (pakiet zawiera nawet
> kompilator do .exe ...), coś a'la Windows Scripting Host (nawiasem tym
ostatnim
> automatyzuję sobie pewne zadania, m.in. właśnie wysyłajac do aplikacji
stosowne
> sekwencje klawiszy). Wolałbym jednak coś prostszego w "obsłudze" niż żmudne
> tworzenie skryptu, graficznego. Np. wciskam Record - nagrywam sekwencje
> klawiszy, Play - odtwarzam, itp. Może są jakieś gotowe okienkowe nakładki

Odzew na pytanie mizerny, więc odpowiem jakby sobie, a nuż sie komuś przyda.
Nie doceniłem AutoIt - trzeba było doczytać i dociągnąć edytor SciTE, ktory nie
dość, że jest skonfigurowany "pod" AutoIt (podpowiadanie i sprawdzanie składni,
kolorowanie, help kontekstowy, itp.), to jeszcze w pakiecie zawiera dodatkowe
narzedzia, miedzy innymi własnie rejestrator makr. Wystarczy kliknac Start -
zarejestrować sekwencje wciśnięć klawiszy i ruchów myszy - kliknąć Stop.
Ponadto z poziomu tego edytora mozna natychmiast uruchamiać aktualnie edytowany
skrypt, kompilator, GUIbuilder, CodeWizard i wiele innych użytecznych dodatków.

Ogólnie muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem tego całego narzędzia -
wrazeniem, że tak napisze b.dobrego wspólczynika możliwości do wielkości
(calość wraz z edytorem i dodatkami zajmuje zaledwie ok. 10 MB, zaś sam
zasadniczy interpreter skryptów niewiele ponad 100KB...), nie wspominając o
jego cenie ;-) Używając slangu allegrowego: p_o_l_e_c_a_m ;-)

Namiary na AutoIt:
http://www.autoitscript.com/autoit3/index.php
Edytor SciTE dla AutoIt:
http://www.autoitscript.com/autoit3/scite/