Re: Szukam programu ...

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 10:32:06 MET

DK napisał(a):
> Witam.
>
> Szukam programu, ktory monitorowalby mi poczynania uzytkownikow. Ktos odwala
> krecia robote i chcialbym go namierzyc. Dobrze by bylo gdyby program nie
> ladowal sie na pasek zadan i mial mozliwosc zabezpieczenia na haslo.

poszukaj jakiegos keylogera, nie pamietam teraz nazwy, ale bawilem sie
takim - zapamietywal wszystko klepane z kalwiatury, robil zrzuty ekranu
co zadany czas lub w przypadku uruchomienia konkretnego programu - logi
mogl wysylac e-mailem, ikonke w tray mozna bylo schowac, program byl
zabezpieczony haslem i pokazywal sie w przypadku wcisniecia ustawionej
kombinacji klawiszy. niestety tworzyl na dysku wlasny katalog z danymi i
chyba bylo widac proces w managerze urzadzen, ale program chyba pozwalal
podac nazwe dla procesu. minusy - byl platny i wykrywal go ad-aware

poszukaj w googlach pod keylogger

--
Artur Grdeń
mega @ work