Instalacja Win XP

Autor: Gregi <greg_at_wXkXngs.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 21:41:26 MET

Witam,

Mam problem z zainstalowaniem Windowsa XP Pro. Po instalacji nastepuje
ponowne uruchomienie komputera (logo Windowsa, ponizej latajacy pasek
ladowania - normalne uruchamianie windowsa). Po tym pojawia sie blekitne
tlo a na nim kursor i nic wiecej. Kursorem mozna poruszac (opornie, ale
da sie). Klikanie, naciskanie jakichkolwiek klawiszy nic nie daje.
Zadnych menu, przyciskow - nic. Blekitne tlo i kursor.
Linux instaluje sie i dziala ok.
Co mam zrobic ?

Celeron D 2.8, Asus (Intel 8xx, chyba 845),
Kingston 256 DDRAM 400, Seagate 120 GB UDMA 100,
LG CD-RW, Asus (Nvidia MX 4400)

--
Pozdrawiam Gregi
GG:2400874