Re: Athlon 3000 64 - Windows XP 32 czy 64 bitowy?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 20:11:31 MET

tino napisał(a):

> Witam,
>
> Przez dlugi okres bylem posiadaczem atlona xp 2000 z windowsem xp 32 bit.
>
> Ostatnio zmienilem sprzet na atlona 3000 64 i zainstalowalem windowsa xp 64bit.
>
> Co widze. A raczej czego nie widze. Nie widze aby nowy komp mi szybciej chodzil
> niz stary. Do tego do sieciowki bezprzewodowej planet nie ma sterownikow po
> 64bit. Dysk bardziej charczy.
>
> Moje pytanie. Czy windows XP 64 jest faktycznie mniej wydajny i lepiej wrocic do
> wersji 32 bitowej???

Tak. Testowałem przez chwilę wersję 64bitową, ale niespecjalnie mnie jakoś
ujęła. Wróciłem do wersji 32bitowej. Zresztą aplikacji jest niewiele pod tę
platformę a ja do kompletu nie mam ochoty mieć problemów z 16-bitowymi
instalatorami

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098