Dołożenie 2 procesora do serwera.

Autor: Karsso <karsso_at_op.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 19:23:55 MET

Witam
Mam kupic serwer niestety teraz moge zakupic maszyne z tylko jedenym
procesorem.
W tym momencie mam zainstalowac system Windows 2003 Serv. plus inne
aplikacji i konfiguracja.
Po jakims czasie - mysle po miesiacu - dokupie 2 procesor i bede chcial
go dolozyc. Oczywiscie specyfikacja sprzetu pozwala na dolozenie
kolejnego procesora.
Moje pytanie brzmi czy bede musial przeinstalowywac system od nowa ??
Jakie jest prawdopodobienstwo ze mi sie uda uruchomoc bez ponownej
instalacji, jest jakis manual do tego ??
Zadzownilem na infolinie techniczna microsoft - powiedziano mi ze suport
dla Windows 2003 serwer jest platny, na infolinii handlowej Pani
powiedziala ze w wersji standard obsluguje 4 procesorowy ale nie powie
mi czy bede mogl dolozyc 2 procesor do zainatalowanego systemu i ze
bedzie to dzialac.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam.