Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: och karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 15:23:22 MET

Użytkownik "Przemek R..."
<przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dm443e$d93$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "och.karol" <och.karol@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości
> no wiesz gdyby mial folder z polskim officem to bym nie tlumaczyl
> niemieckiego :-)

Ale może ktoś z Twoich znajomych ma.
Albo inaczej. Pociągnąc z P2P Office'a PL zainstalować, skopiować potrzebne
foldery z zawartością, odinstalować MS Office 2000 PL, usunąć wszelkie ślady
na HDD po sofcie, zainstalować MS Office'a 2000 DE i "wkleić" uprzednio
zbackupowane foldery w odpowiednie miejsca.

> lamanie licencji moze i tak ale program anadal jest legalnie nabyty i to
> najwazniejsze.

Jednakowoż, należałoby zainteresowac się tematem, bo istnieje cos takiego w
prawie autorskim, że przeróbki w programie, które mają na celu umożliwienie
korzystania z tego programu są w pewnym zakresie dozwolone bez zgody
licencjodawcy.

--
pozdr
karol