Problem z usunięciem pliku. Prosze o pomoc!!!!!

Autor: Jaro <jaro_27_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 10:52:20 MET

Witam!!
Mam dziwny problem. Pojawił mi się na pulpicie plik co nazwie cosik.. .
Ma on atrybuty A S H. Problem polega na tym że za żadne skarby nie mogę
  usunąć tego pliku. Ma on rozmiar 0Kb. Próbowałem nawet ładować system
windows z cdromu jedynie i nic. Plik jak był tak jest. Przy próbie
usunięcia pojawia się komunikat że takiego pliku nie znaleziono. Wygląda
więc na to że pozostał jedynie ślad po tym pliku w postaci ikonki i
nazwy na pulpicie. Jak mogę się go pozbyć. Może są jakieś programy, za
pomocą których mógłbym wejść w strukturę dysku i usunąć tego śmiecia.
System Windows XP na NTFS.

--
Pozdrawiam
Jaro