Re: szukam spolszczenia interfejsu do niemieckiej wersji MS world 2000 OEm

Autor: Przemek R... <przemyslaw.rokicki_at_tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 12:42:46 MET

> Chcesz przykladu? Prosze bardzo. To tak jakbys
>
> a czy po zlamaniu warunkow umowy sanowny kolego policja moze
> interweniowac?

a zeby nie byc goloslownym to poczytaj sobie:

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,3009215.html
artykul odnosnie blednego zinterpretowania (takiego jak coniektorzy tutaj)
slowa "uzyskuje"

1. art 278 ustęp 2 kk
2. art 293 ustęp 1 kk
3. art 115 -119 o prawie autorskim i prawach pokrewnych

I tylko w przypadkach popelnienia przestepstwa z punktu 1, 2 lub 3 moze
interweniowac policja, jezeli natomiast chodzi o BSA
to maja takie same uprawnienia jak ja czy ty czy kazdy inny zwykly obywatel.

A wykorzystuja naiwnosc ludzi i fakt nie posiadania zadnej wiedzy na temat
prawa.

P.