Re: PENDRIVE - niezidentyfikowane urządzenie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 09:48:06 MET

Użytkownik "rootkit" <rootkit@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dlueg2$5en$1@inews.gazeta.pl
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:dlthk5$c87$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale po co sterowniki do pendrive-a dla Windowsa XP?

Nie wiem czy WinXP ma domysle stery do tego pendrivea. Zawsze jesli jest cos
dolaczone do urzadzenia USB to trzeba to w pierwszej kolejnosci instalnac.
Sam tego doswiadczylem podczas ostatniego pobytu w USA kupilem takie
'ustrojstwo' i musialem wgrac sterowniki- dopiero ryszyl z kopyta ;-)

PS. Rozumiem, ze pytajacy wyraznie pisze, ze wklada do tego samego portu USB
i urzadzenie nie dziala.
Natomiast gdyby w jednym porcie rozpoznawal i pracowal poprawnie a w drugim
nie, to rada Michała jest skuteczna.
Ale z zadanego pytania wyraznie mozna wywnioskowac, ze wklada kabel do tego
samego portu, a nie do dwoch roznych (raz do jednego, drugi raz do
drugiego) - chyba, ze ja zle czytam ;-).

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx