Re: [PYT] Konto uzytkownika dla potrzeb internetu.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:30:12 MET

On Mon, 21 Nov 2005 11:14:15 +0100, Radosław Sokół wrote:

> Da się, aczkolwiek nie wiem, czy narzędziami wbudowanymi
> w system (zawsze możesz jednak napisać własny program
> odpalany z autostartu, który otworzy połączenie RAS i
> zamknie je gdy otrzyma komunikat WM_ENDSESSION).

A po co aż RAS do tego zaprzęgać? Nie można włączać i wyłączać interfejsu
np przez WSH? W ostateczności można przez netsh nadawać jakiś "dziki" adres
z prywatnej klasy A/B/C z zupełnie nie pasującym do niego gatewayem i po
sprawie.
A login i logoff skrypt przez GPO można ustawić.

--
Pozdrawiam
Piotrek