Re: spowolnienie

Autor: jimmij <jimmij_at_jj.jj>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 13:24:45 MET

"Feromon" <ferromon@op.pl> writes:

> Użytkownik "jimmij" <jimmij@jj.jj> napisał w wiadomości
>
> SAMO???!!!!!!

Tak samo!!!
System nawet mnie o zdanie nie pytał.
Były to takie programiki jak "Internet optimizer", "Power scan", "Easy
search".... Ładowało się na chama w C:\windows, C:\windows\system32,
C:\program files, a nastepnie do rejestru, żeby się odpalać razem ze
startem.

> Aczkolwiek najskuteczniejszym narzędziem jest FORMAT c: i nie jest to czcze
> gadanie,
> bo tym tygodniu miałem trzy kompy których reanimacja zajęła mi kilkanaście
> godzin,
> a stawianie systemu od nowa wraz z oprogramowaniem zajęłoby kilka...

Zdaję sobie z tego sprawę, bo zmarnowałem wczoraj cały dzień na babranie
się w systemie. Niestety nie mam tego komfortu bo to komputer firmowy, a
płytka instalacyjna windowsa zaginęła gdzieś szefowi w pomrokach dziejów.

jimmij

--
I come from the Land Of Imagination