Re: Windows XP PRO - HIIBERNACJA

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 19:34:24 MET

Użytkownik " barat" <barat1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dln5ls$2le$1@inews.gazeta.pl
> Witam
>
> Posiadam laptopa HP nx8220 z zainstalowanym windowsem XP Professional z
> SP2. Chciałem właczyć hibernację nie ma takiej zakładki w "opcjach
> zasilania"
> Co ciekawsze opcja hibernacji dostepna (i włączona) jest jescze przy
> ekranie logowania(wybor uzytkownika) oraz zaraz po zalogowaniu sie na
> konto. Znika po kilku sekundach. Wyglada to tak jakby usluga HIBERNACJA
> była wyłanczana. Probowalem juz reinstalowac sterowniki oraz wylaczac
> rozmaite procesy niestety bezskutecznie.

> [...]

Zobacz czy masz na dysku plik hiberfil.sys (w katalogu gł. dysku C)
lub możliwe, że jest zmieniony zapis w Rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet\Control\Session Manager\Power
zmień "Heuristics" na wartość :
05 00 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 3F 42 0F 00.
Zmieniona wartość siódmego bitu - 01 odpowiada włączonej hibernacji, zaś
00 wyłączonej.
Zobacz w biosie czy ACPI masz na disable, jezeli jest to zmien,
(Advanced) Power Management (APM/ACPI) ustawienia w rodzaju:
 "Doze Mode", "Standby Mode","Suspend Mode", "HDD Power Down", "Video Off"
etc.
Lub podczas zamykania trzymajac Shift kliknij na ikonke "Stan wstrzymania",
a osiagniesz hibernacje.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx