Re: parent processes

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 17:37:03 MET

news:dlfoke$p1r$1@polsl.gliwice.pl...
> Anka S napisał(a):
>
> Włącz proszę MIME w czytniku, bo źle kodujesz polskie znaczki.
> Tutaj masz instrukcję: http://www.grush.one.pl/mime/

Jasne sie robi.

> Tak.
>
> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/inheritance.asp
to niezupełnie o to chodziło. chodzi mi o ręczne sprawdzenie jaki proces
otwiera mi losowo IExplorera.

> Wszystkie prawa określane są w gpedit.msc / Konfiguracja
> komputera / Ustawienia systemu Windows / Ustawienia
> zabezpieczeń / Zasady lokalne. Zobacz, czy tam nie masz
> czegoś niestandardowo. Normalnie administratorzy mają
> swobodnie prawo debugowania i Filemon działa na ich
> kontach bez problemów, więc konfiguracja Twojego systemu
> musiała zostać przez coś zmieniona.

Chyba tak, bo na innym XP swiezej instalce filemon dziala. U siebie nawet
zainstalowalam MSVisual C++ żeby byl debugger i tez nie pomoglo. TW zasadach
lokalmnych nic dziwnego nie widze, ale sie nie znam. porownam to w
poniedzialek z tym swiezymXP

Dzieki