Re: Problem z odtwarzaniem CD Audio w W2K

Autor: BartF <bartf_at_wupe.peel>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 22:28:54 MET

Fri, 18 Nov 2005 21:26:37 +0100, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Barman
napisał(a):

> zapewne dzwiek jest z płyty zczytywany i wedruje do kompa poprzez kanał IDE
> w postaci cyfrowej
> przestaw (wyłacz) cyfrowe odtwarzanie CD
>
> wtedy sygnał pojdzie w postaci analogowej - kabelkiem audio

Niestety, cały czas mam WYłączone cyfrowe odtwarzanie CD, co ciekawe,
włączenie tej nic nie zmienia (odtwarzacz się nie uruchamia).

Zapomniałem o jednej rzeczy. Kiedy uruchomię odtwarzanie cd z przycisku na
panelu cdromu, wszystko gra !

Pomysł był dobry, ale nadal to nie to... :(

BartF