zmienna określająca użytkownika

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 18:38:20 MET

W systemie funkcjonuje np. %systemroot% określająca lokalizację
systemu.
Czy funkcjonuje też co określa oktualnie zalogowanego użytkownika?

Mam zainstalowanego rklauncher'a (taki jak Aquadock). Gdy umieszczam na
nim skrót np. do jakiegoś mojego folderu to inny użytkownik już nie
może uruchomić rklauncher'a bo nie ma uprawnień do mojego folderu.
Wyskakuje błąd. No chyba że dam mu uprawnienia, ale to nie jest dobry
pomysł.
W opisie przedmiotu jest zwyczajny link np:
link = C:\Documents and Settings\Wojtek\My Documents

Czy tego 'Wojtka' można zastąpić jakąś zmienną aby link prowadził
zawsze do np. My Documents aktualnie zalogowanego użytkownika?

Wojtek