Re: Nie dajace sie usunac pliki.

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 14:26:56 MET

Marcin Cerkiewnik napisał(a):
> Witam.
> Mam problem z Win2k Srv. Jest to serwer plikow. Uzytkownicy potworzyli
> bardzo rozbudowane struktury katalogow (ok. 9 poziomow wglab) i teraz
> nijak nie mozna tego usunac.
> Jak sobie poradzic, jak usunac te obiekty ?

1.) a moze po prostu user, spod ktorego chcesz usuwac pliki, nie ma
uprawnien do wszystkich plikow w tej "strukturze"? bedac administratorem
sproboj wyjsc na najwyzszy poziom struktury katalogow, a potem przejmij
pliki na wlasnosc wraz ze wszystkimi wglab. potem zamknij okienko
wlasciwosci. wejdz do zabezpieczen jeszcze raz i nadaj sobie pelne
uprawnienia wlaczajac dziedziczenie uprawnien wglab dla wszystkich obiektow.

2.) moze gdzies w glebi zasobu ktorys plik/folder jest ciagle uzywany
przez jakis proces. sproboj wylaczyc program antywirusowy na czas
kasowania. sprawdz tez czy przypadkiem struktura nie jest ciagle
udostepniona w sieci - moze jest cos z sieci ciagle korzysta z plikow?

--
Artur Grdeń
mega @ work