Re: NT +hdd200GB

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 12:03:24 MET

Użytkownik ".lamer" <lamer@fake.pl> napisał w wiadomości
news:Xns970F9190B3D6lamerfakepl@127.0.0.1...
> Wiatm,
>
> czy Windows NT z SP6 zobaczy dysk o pojemności 200GB?

Powiem tak - bez żadnych cudów NT 4.0 zobaczy 131 GB. Mam w jednym z takich
serwerów wsadzony dysk 160 GB. I bez jakichkolwiek EnableBigLBA system
obsługuje mi dwie partycje NTFS o łącznej wielkości 131 GB. Nie zależy mi na
pozostałych 29 GB, więc nie próbowałem walczyć dalej. Przy dysku 200 GB może
byłoby warto.
Aha! System jest zainstalowany na mniejszym dysku, ten wielki to tylko dane.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]