Re: Jak zrobić z miejsca sieciowego napęd dyskowy ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 21:31:18 MET

Użytkownik "EMPI" <empi@pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dliibf$kg4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hej !

> No właśnie coś takiego chcę zrobić. Problem w tym, ze nie znalazłem
> darmowego serwera VPN pod Windowsa 2000/XP.
> Znalazłęm tylko coś co się nazywa SSL Explorer, jest to całkiem
> fajne tylko udostępniane zasoby można podłączać jako "miejsce
> sieciowe" i stąd mój problem...

Zaraz, zaraz... VPN-a masz za darmo w systemie (w XP Prof), możesz też
użyć darmowego OpenVPN. Inne rozwiązanie to na przykład przetunelować
sobie porty Samby np. po SSH. Tu leży opis:
http://www.parser.com.pl/smb_over_ssh.html . Darmowe serwery SSH są na
rynku, jako klienta możesz użyć Putty. Autoryzację możesz rozwiązać
certyfikatami, wtedy nie trzeba będzie wpisywać hasła. Przyznam jednak,
że sam nigdy z tak rozwiązanego udostępniania nie korzystałem...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/