Re: [XP] - sieć domowa ????

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 14:56:14 MET

marcin, dnia czw 17 lis 2005:

> Próbuję udostępnić internet drugiemu komputerowi w domu (córce),
> podłączyłem dwie karty sieciowe do swojego kompa, jedna do modemu,
> druga jest połączona kablem z kompem córki.
> No i zaczyna się jazda bo po ponownym rozruchu kompa niby wszystko gra
> karta się zainstalowała poprawnie, a przynajmniej nie ma konfliktów
> ale co się okazuje, połączenie z internetem nagle wskazuje na kartę która jest
> podłączona z drugim kompem,
> a połączenie karty połączonej z drugim kompem wskazuje
> na kartę podłączoną z modemem.
> [...]

Jaki to modem (model)? Rozumiem, że modem jest podłączony również kablem
sieciowym? Dokup sobie switch, bardzo prawdopodobne, że sam modem
potrafi udostępniać sieć bez pomocy Windows (i tak jest lepiej). A
konfiguracja sprowadza się do ustawienia klientów (stacje z Windows) na
automat i podania w modemie hasła dostępowego (co już jak widać
zrobiłeś).