Re: NT +hdd200GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 12:56:23 MET

Użytkownik ".lamer" <lamer@fake.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97117DF5943A8lamerfakepl@127.0.0.1...
> Radosław Sokół naciapał:
[...]
> Podpowiem Ci, że da się założyć partycje, pod warunkiem że ostatnia
> "zacznie się" przed 128 GB... a i tak gdy dojdzie do zapisywania
> pow. 128 GB system wywali się z blee obrazkiem. Po resecie nie
> bedziesz miał poprawnej tablicy partycji i kicha na całego:-)
>
> Jestem zły, bo nie mam wolnej licencji w firmie, a o zakupie nowej
> mogę pomarzyć - o razu dodam, że Hamster nie działa pod Linux`em
> więc proszę oszczędzić mi podpowiedzi tego typu:-)

To użyj diskextendera. Czyli programu ze strony producenta dysku, który
służy do przygotowania dysku do działania w przypadku braku obsługi
dużych dysków. Wadą jest brak obsługi tak spreparowanego dysku bez
załadowania stosownego programiku rezydentnego, w konsekwencji nie da
się go podpiąć poźniej pod inny system bez uprzedniego
przepartycjonowania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/