Błędy po włączeniu [XP Pro]

Autor: Marcin Czapnik <mczapnik7NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 01:34:53 MET

Po włączeniu/restarcie komputera wyskakują mi rozmaite błędy, za każdym
razem
inne. M.in.: general protection fault, brak pliku
c:/windows/system32/config/system (ewentralnie innych), błąd STOP (a'la
niebieski ekran) czy poprostu czarny ekran. Po kilku restartach w końcu
zaskakuje i potem działa już normalnie. Windows jest czysty, świeżo
instalowany na sformatowany dysk. Próbowałem z Professionalem z SP2 i bez, z
każdym kilkakrotnie, bez skutku. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję za
odpowiedź.

pozdrawiam

--
Marcin Czapnik