jak sprawdzic, w jakiej wersji jezykowej jest Windows?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 22:36:50 MET

Mam w pracy Windowsy w kilku wersjach jezykowych.

Problemem jest instalacja oprogramowania itp. za pomoca skryptow.

Przykladowo, chcialbym, aby wersja niemiecka i angielska instalowaly sie
na podstawie wersji jezykowej:

\\server\instalki\%WINLANG%\program1\costam.exe

dla jezyka niemieckiego i angielskiego (czy polskiego), %WINLANG%
zamieniane byloby na DE, EN czy PL.

Tylko wlasnie nie wiem, jak to zrobic :)

--
Tomek