Re: Atrybut tylko do odczytu

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 21:28:05 MET

Dnia 2005-11-16, *Jacek* napisał(a):

> O właśnie, dzięki, o to mi chodziło. A co z pozostałymi systemowymi plikami i
> bibliotekami.dll?

Hmm... Pliki dll, exe, cpl i jeszcze mnóstwo innych tak czy siak są tylko
do odczytu więc zmiana atrybutu niewiele zmienia. Powtórzę - nie zaprzątaj
sobie tym już głowy, nie warto :)

> Bo jak mówiełem, zaznaczyłem wszystkie foldery na dysku C:\.

To jeszcze tak przy okazji (lekko off topic) małe dopowiedzenie:
Jeżeli tak to na pewno zdążyłeś już zauważyć, że *foldery* z wyczyszczonym
przez Ciebie ręcznie atrybutem +r po ponownym uruchomieniu Eksploratora
znowu są tylko do odczytu. To akurat jest "by design", nie można tego
zmienić (trwale) Eksploratorem a atrybut read-only dla folderu jest
ignorowany przez Windows, jego składniki i większość programów. Choć
podobno zdarzają się czasem problemy, zwłaszcza w aplikacjach wywodzących
się (abo pisanych równolegle) z *nixów.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*