Re: Skąd pobrać dekoder audio do filmow dvd dla Win XP?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:59:23 MET

"Paweł Tomaszewski" <peval84@gezate.pl> wrote in message
news:17v1bljq8p7fi.dlg@usmiechnijcie.sie.buraki.pl...

> Tam jest taki mały napis, że obsługa DVD jest mocno testowa. =)
> U mnie jest taki objaw, że źle skaluje film na pełny ekran. Proporcje
> obrazu są totalnie skopane jeśli chce się obejrzeć film za pośrednictwem
> tego kodeka. Cała reszta funkcji jest w idealnym porządku. Używam ffdshow
> od bardzo dawna i bardzo go sobie chwalę. Jeszcze nie było konieczności
> instalowania dodatkowych kodeków aby obejrzeć jakiś film ściągnięty z
> sieci.

Media Player Classic ma wbudowany dekoder MPEG-2 i poprwnie obsluguje
aspect, poza tym nei piszesz ktora wersje ffdshow masz, w tej chwili
dostepny jest build z 15.11.2005, mozesz go sprawdzic, ja nie mam klopotow z
aspect'em, poza tym na sourceforge sa 3 dekodery mpeg-2 w postaci filtrow
direct-x na licencji gpl...

> Poszukaj też "free dvd codec". Lub załatw sobie Power DVD. Najlepszy
> program do oglądania filmów DVD. Ja swoją kopię dostałem przy zakupie
> nagrywarki. Jeśli nie dostałeś żadnego playera do swojego napędu to
przejdź
> się do jakiegoś małego sklepiku komputerowego i zapytaj czy nie dało by
się
> u nich kupić albo przegrać płyki z Power DVD lub innym playerem.
> Najczęściej za grosze można to załatwić. Z wiadomych powodów odpadają
> wielkie sklepy w centrum miasta. =)

Mozna sciagnac z sieci ale po co skoro taki ffdshow jest lepszy i za
darmo...