Re: Problem z kontrolerem domeny

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 15:42:51 MET

Piotr Smerda napisał(a):
> Witam
> Robiłem dziś podmianę maszyn - kontrolerów domeny.
Jak duża jest domena (ile serwerów)?
Jak jest ustawiona replikacja pomiędzy serwerami AD?
Czy był to pierwszy kontroler w domenie?
> Najpierw tak jak należy usunąłem stary kontroler domeny za pomocą dcpromo.
> Potem podpiąłem do sieci maszynę, która miała go zastąpić.
Czy wszystkie serwery dowiedziały się, że stary serwer zniknął?
> Zmieniłem odpowiednio nazwę,IP i uruchomiłem dcpromo.
(...CUT...)
> The following error occured during the attempt to contact the domain
> controllers:
> The security context could not be established due to a failure in the
> requested quality of service (e.g. mutual authentication or delegation).
>
> I nie mam pomysłu jak i co teraz zrobić :)
> Chyba będzie reinstall i jeszcze jedna próba dodania do domeny...
> Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?

Sprawdź, czy pomoże artykuł:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;249256

Pozdrawiam

Kuba Panas