jak przywrócić "panel sterowania, pomoc, uruchom ...."

Autor: slawek75 <slawek75_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 14:08:29 MET

hej
przeglądałem tą grupę i kiedyś natrafiłem na wątek, w którym opisane było jak
zmienić zawartość menu start, tj. na przykład sprawić, żeby nie wyświetlał
się panel sterowania, pomoc, uruchom itp.
no i skorzystałem z tego, a teraz nie pamiętam co to było i nie wiem
jak to cofnąć :-))
wstyd mi trochę zwracać się do Szanownych Grupowiczów z taką błahostką,
ale niestety nie mogę znaleźć na to rozwiązania. pomożecie??
pozdr.
Sławek