Re: Wzmacnianie stacji roboczej

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 10:57:02 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Ale *kradzież* numeru karty kredytowej czy *kradzież* konta bankowego
> to już myślę, że ma dla niego znaczenie.

Nie możesz zawężać ogółu korzystających z komputerów. Poczytaj sobie
problemy zgłaszane na forach dyskusyjnych i newsach. Ile z nich dotyczy
przysłowiowych wyskakujących okienek, a ile obawy o utratę/wykradzenie
danych?

> Chodzi Ci o tych programistów? Tu się zgodzę. Jeżeli chodzi Ci o
> użytkowników to protestuję. Dlaczego oni mają pokutować niewygodą za
> jakiegoś nieuka?

I jedni i drudzy. Jedni, dlatego, że piszą w taki sposób, drudzy, że
takie g...o używają i jeszcze za to płacą. Jakby firma nie sprzedała
swojego programu, to może następnym razem napisałaby go lepiej.

> MS też nie jest bez winy - jakby po prostu ucięli
> kiedy trzeba całą tą degrengoladę (zatroszczyli się o odpowiedni design
> systemu wtedy kiedy był na to czas) to by było inaczej.

No to teraz poproszę konkretnie - gdzie design systemu jest skopany?
Mówię cały czas o linii NT.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl