Re: Aspekt prawny

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 01:07:50 MET

sinc@interia log:
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> Jest bo mi wymieniaja/ naprawiaja koło w aucie
> w ramach gwarancji darmo z dojazdem na miejsce :))

:-) To zawsze jest problem umowy-gwarancji/rękojmi w sensie
odpowiedzialności za szkody ... a w przypadku poważnego wypadku
spowodowanego samochodem zeznania świadków, opinia biegłych sądowych się
liczy ... i ostatecznie wyrok sądu!
P.S.
Z Maybachem to podobno jeszcze uzbrojoną eskortę przy dojeżdzie na miejsce
dodawają, po naprawieniu koła ... i przepraszają za kłopoty!;-)