Re: FAT32@NTFS(WinFS)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 23:05:29 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:mn.6d587d5bdfb577df.43261@gazeta.pl...

> Czy aby zawsze?
> Volume ACER (C:)
> Volume size = 29,29 GB
> Cluster size = 4 KB
> Used space = 7,78 GB
> Free space = 21,52 GB
> Percent free space = 73 %
> tak to jest u mnie, Instalacja na FAT32 , potem convert c: /FS:NTFS
> i wyszło jak widać.

Acer... pierwsza instalacja systemu zapewne poszła z fabrycznej
instalki? W takim razie nic dziwnego w tym nie ma. Przeczytaj poniższy
artykuł, a zwłaszcza opis polecenia oformat:

NTFS Preinstallation and Windows XP
http://www.microsoft.com/whdc/system/winpreinst/ntfs-preinstall.mspx

--
M.   [MS-MVP]