"ten dysk lub urządzenie zawiera..." jak wyłączyć?

Autor: zgierzman <zgierzman_smiercspamerom__at_o2.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 12:26:41 MET

Witam

Googlałem trochę, ale nie udało mi się znaleźć rozwiązania.
Korzystam od niedawna z WinXP Pro. Po włożeniu płyty CD do napędu system sprawdza
zawartość płyty i proponuje uruchomieni jej z wypranym programem. Na szczęście można
zaptaszkować opcję "zawsze używaj tej aplikacji" (czy jakoś podobnie) i wybrać "nie
rób nic"
Jednak jeśli włożę płytę z mieszaną zawartością (np. *.jpg, *.mp3, *.avi) pojawia się
komunikat "Ten dysk lub urządzenie zawiera więcej niż jeden typ zawartości",
proponuje aplikację do wykorzystania, ale nie można systemu zmucić żeby zawsze
wykonywał daną akcję...

Jak skutecznie wyłączyć to denerwyjące okienko?

Przypuszczam, że modyfikacja rejestru będzie skutecznym rozwiązaniem, ale co i jak
zmienić?

--
zgierzman