Re: Limit połączeń przychodzących w systemie Windows

Autor: <sinc_at_interia>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 23:03:29 MET

Użytkownik "pb2004" <pb2004@niema.adresu.com> napisał w wiadomości
news:hgin8rr5nwo1$.dlg@pb2004.pl...

> Ani w xp ani w 2000 nie ma takich limitów.

Oczywiscie, że jest:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;PL;122920

> Jest limit ilości logowań na udział

jak go zwał tak go zwał

> i jego nie zwiększysz.

Oczywiście ze zwieksze bo potrafie to zrobić
za pomocą NTSwitch (ale szukam keszcze innych narzędzi, które to robią).

> Zaś to co zwiększa XP Antispy to limit półotwartych połączeń
> wychodzących TCP na aplikację w jednostce czasu.

Ważne ze z udziałem mozna połaczyć dowolną ilość logowań

> Został wprowadzony w sp2 jako zabezpieczenie przed wirusami losowo
> wyszukującymi niezałatane komputery w sieci.

Tak ale ja nie o to pytam.
Dzieki za odpowiedź

--
Pozdrawiam