Kod html w oknach Windows XP

Autor: szpaq <szpaq69_at_poczta.fm>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 22:43:25 MET

Witam,

Mam taki problem, że w pewnym momencie zauważyłem, że w niektórych oknach
zamiast oczekiwanej zawartości widzę po prostu kod html. Dzieje się tak np.
w oknach Norton Antivirusa, w oknie Użytkownicy i konta, w okienku podglądu
wiadomości na grupach (gdy Outlook powinien wyświetlić komunikat o błędzie
lub anulowaniu pobierania).

Myślę, że stało się to po zainstalowaniu jakiegoś uaktualnienie (a może to
jakiś wirus/trojan - nie wiem). W każdym razie nie potrafię związać
pojawienia się tego egzotycznego zjawiska z czymś co bym zrobił,
zainstalował na komputerze.

Tu moje pytanie: czy ktoś spotkał się z podobnym zachowaniem systemu? Po
drugie to jestem otwarty na pomysły jak to naprawić.

Myślałem o programie "Windows Repair" ale niestety w jego okienku też widzę
czysty kod html :(

Dodam, że jest to angielski Windows XP Home Edition z Service Packiem 2.

Pozdrawiam

--
szpaq