Re: problem z zalogowaniem sie win2000

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 17:55:07 MET

On Fri, 11 Nov 2005 17:11:00 +0100, Radosław Sokół wrote:

> Bo teraz musisz wpisywać dane autoryzacyjne *lokalne*.
> To znaczy, że musisz się logować na konto istniejące na
> tym komputerze, nie-domenowe, czyli np. na lokalnego
> administratora. Jeżeli nie znasz go, czeka Cię żmudna
> procedura włamywania się do własnego systemu lub...
> reinstalacja.

No i zapewne czeka go dość przykra rozmowa z administratorem domeny.
Jak dla mnie opcja przenoszenia komputeraz z domeny do workgroup powinna
być zarezerwowana jedynie dla administratora. Ale jesli się daje takie
uprawnienia uzyszkodnikom to potem są takie efekty.
A ta procedura włamywania się nie powinna być zbyt żmudna ;)

--
Pozdrawiam
Piotrek