Re: problem z odtwarzaniem plików video

Autor: Tommy <tomek237_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 16:06:20 MET

> to ja mam trzy propozycje:
>
> 1.) co do tego "nie zainstalowanego kontorlera video" - masz na mysli, ze,
> na liscie urzadzen w managerze widnieje jakies urzadzenie, ale jest z
> wykrzyknikiem, czyli ze zostalo zle zaisntalowane? jesli tak, to moze masz
> jakies zle sterowniki lub moze konflikt urzadzen - sprawdz we
> wlasciwosciach tego urzadzenia, czy adres we/wy nie pokrywa sie moze z
> jakim innym urzadzeniem. mozesz tez sprobowac wylaczyc konfiguracje
> automatyczna, jesli sie da, i recznie sprobowac ustalic przerwanie i
> [...]
Witaj Artur,
2 pierwsze punkty już sprawdzilem.
Ten niezainstalowany kontroler video to poprostu zintegrowana karta grafiki
on board.
Już zainstalowalem i nie ma zadnego błedu w menedżerze urządzeń.
Wyłaczałem zintergrowaną grafikę i to nic nie pomaga.
Jeszcze sprawdze trzecią Twoją propozycję.
Natomiast nic takiego nie widziałem jak acpi. Gdzie tego szukac?

Pozdrawiam