Re: "odmowa dostepu do podanego urzadzenia, ściezki lub pliku"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 21:50:33 MET

Użytkownik "Ania" <adk3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dl0atd$28f2$1@node3.news.atman.pl
> Witam, mam o to problem:
>
> Gdy chce uruchomic jaki kolwiek program (*.exe) pojawia mi sie
> komunikat:
> "odmowa dostępu do podanego urządzenia, ścieżki lub pliku"
>
> To samo dotyczy programow z autostartu... prez to nic nei moge
> uruchomic...
> Jedyne co mi przyszlo do glowy w tej chwili to uruchomilam menedzera
> zadan (ale nei przez start>>uruchom, bo tak nie dziala) przez okienko
> logowania win2k.
> Natomiast juz pozniej moge uruchomic kazdy program z menedzera zadan
> (nowy proces)

> [...]

Uruchom edytor rejestru i zobacz czy masz ograniczenia:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\DisallowRun
Jesli sa w prawym oknie, to je usun.
To samo zrob w kluczu HKLM w identycznej lokalizacji
Dodatkowo zaimportuj ten plik do rejestru:
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/exefix.reg

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx