Serwer bazy danych - problem

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 08:34:21 MET

 Witam wszystkich
Stoi kontroler domeny W2k3 i drugi serwer W2k jako serwer bazy danych
SQL2000. Problem zaczol wystepowac od kilku dni. Otoz po calonocnym snie ;-)
serwera SQL rano aplikacje bazodanowe maja problem z nawiazaniem lacznosci z
SQL'em. Pomaga reczne zatrzymanie i ponowne uruchomienie serwera SQL, potem
przez caly dzien wszystko jest OK, stacje bez problemu lacza sie z SQL'em. O
godz. 2.00 w nocy robi sie kopia bazy danych i to dziala, kopia sie robi.
Czy ktos moze mi podpowiedziec w czym tkwi problem, dlaczego rano SQL nie
chce sie obudzic? Na razie codziennie o 5 rano mam pobudke i musze recznie
zatrzymywac i uruchamiac usluge SQL :-( .

--
Pozdrawiam
Leon