Re: konsola odzyskiwania, ntfs, winxp prof - odzyskiwanie danych

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 14:09:27 MET

NerD napisał(a):
> OKi - postawiono ... ale teraz pytania do MPV:

nie jestem co prawda mvp, ale mam takie propozycje:

> mam komputer z odpalona tylko konsola odzyskiwania i pelnym dostepem do
> danych (dyskietki startowe w w2k, ktore pozwalaja na zmiane parametru
> SET). Mam dostepne polecenie copy.
> 1. Jak skopiowac caly katalog? z tego co copy mowi - to nie obsluguje
> kopiowania katalogow i wildcartow.

moze xcopy zadziala?

> 2. Czy konsola odzyskiwania z w2k nie widzi dyskow usb, czy to tylko
> przypadek (jak opalilem konsole w xpprof - to mialem dostep do dysku usb)

xp ma wbudowane sterowniki do wiekszosci urzadzen usb, a wk chyba
niekoniecznie

> 3. Czy jest mozliwosc usuchomienia w konsoli jakiegos programu dosowego
> - np ... notrona commandera?

chyba najprosciej sprawdzic samemu: jakis dos navigator czy volkov commander

a tak wogole, to moze knoppix? tylko nie wiem jak wtedy z uprawnieniami...

--
Artur Grdeń
mega @ work