Lekarstwo (chyba) na przestawienie sortowania plików

Autor: Psi Pauer / SchizoFil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Wed 09 Nov 2005 - 10:33:41 MET

Witam
Być może przez przypadek natrafiłem na rozwiązanie problemu,
gdy przestawi się sortowanie plików w okienkach systemowych.
Otóż miałem otwarte takie okienko, kliknąłem na kolumnę "data modyfikacji",
po czym z rozpędu nacisnąłem Ctrl+W na zamknięcie okna.
A kiedy w OE dodawałem załącznik, sortowanie było zapamiętane właśnie na
"według daty".
Trochę spanikowałem, bo nic nie pomagało żeby przywrócić sortowanie
według nazwy,
ale tknęło mnie: otwarłem jakiś folder, nacisnąłem sortowanie według
nazw, potem Crtl+W
i pomogło!

Może komuś się przyda ...

--