Re: Problem ze skojarzeniem plików *.lnk

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 22:23:53 MET

Dnia Tue, 8 Nov 2005 22:00:03 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> [...] Napisałeś: "z pulpitu". Czy to znaczy że reszta
> skrótów otwiera się prawidłowo? Hmm... spróbuj może uruchomić
> programik RegMon z Sysinternals i popatrz w logi, co się tam właściwie
> z rejestrem dzieje.

Być może zbyt jednoznacznie się wyraziłem - nie tylko z pulpitu -
wszystkie pliki *.lnk otwierają się w winampie, problem w przywróceniu
poprzedniego ustawienia, ponieważ plików *.lnk w ustawieniu skojarzeń nie
obsługuje *żaden* program (?)

Trochę musztarda po obiedzie... brat właśnie formatuje dysk c: , ale mnie
mimo to dalej gnębi ten problem i chciałbym poznać jego rozwiązanie. Po
prostu zastanawia mnie fakt, iż w tak banalny sposób da się pochrzanić
dobry system operacyjny (a za taki uważam w2k)...

--
#_Palomino 1700+ ;  KT7H+ Gigabyte_#