Win 2003. Drugi kontroler domeny -problem z dodaniem

Autor: KKULIK <qleec_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 18:34:37 MET

Witam

Jestem w trakcie migracji z Win NT4.0 PL do W2K3PL.
Jako, że nie można bezpośrednio upgrade'ować (ze względu na różne wersje
językowe), więc postanowiłem to zrobić tak:
1. Upgarde NT do 2K3 ENG
2. Postawienie na innej maszynie obok 2K3 PL
3. Dodanie 2K3 PL jako drugi kontroler
4. Promowanie 2K3 PL do głównego kontrolera, przeniesienie ról, zasobów itd.
5. Usunięcie 2K3 ENG, zainstalowanie 2K3 PL w to miejsce, dodanie do domeny,
wypromowanie na główny kontroler, przniesienie wszystkiego ....

Jak na razie udało mi się wykonać dwa pierwsze kroki?
Nie mogę z 2K3 PL utworzyć drugiego kontrolera.

Wywala błąd

"Nie można się skontaktować z kontrolerem domeny usługi Active Directory
domeny us.ad"
Upewnij się czy nazwa domeny DNS jest wpisana poprawnie"

-Domena jest w sieci zamkniętej, bez dostępu do serwerów DNS zewnętrznych.
-Na serwerze 2K3 ENG jest uruchomiony serwer DNS.
-W połączeniu lokalnym jako serwer DNS jest wpisany IP jego samego

-Powyższy błąd pojawia się bez względy czy wpisze nazwę Domeny NetBiosową czy
DNSową
-Dodawałem serwer 2K3PL do domeny, logowałem się na konto admina domenowego -
też nie pomogło
-W połączeniu lokalnym jako serwer DNS jest wpisany IP serwera 2K3 ENG

Może ktoś pomoże.
Sprawa jest dość pilna.
Jakieś ustawienia serwera DNS ?
A może jest to problem wersji, drugi kontroler nie może być w innej wersji
językowej?

Help !
Pozdrawiam
KKulik