drag and drop w W2k

Autor: redline <redline_skasowac__at_bti.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 15:19:00 MET

Witam

Nie działa mi drag & drop w Windzie 2000. Tzn. chcę aby przeciągając plik na
ikonę programu na pulpicie plik się otwierał. A tak nie jest. Gdzie to można
ustawić? Przepraszam za zawracanie głowy ale jest to dla mnie dosyć
uciążliwe. Najsmieszniejsze jest to, że na drugim komputerze wszystko jest
ok na takim samym systemie (takim samym, nie tym samym...). Pomóżcie proszę,
bo naprawdę nie wiem gdzie to ustawić.

Wielkie dzięki...

--
Pozdrawiam