Re: Problem - obraz się trzęsie

Autor: Psi Pauer / SchizoFil <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 10:43:30 MET

Krzysztof Wolski napisał(a):
> [...]
[ciach]

Dzięki wszystkim za pomoc;
nie mam w pobliżu żadnych źródeł zakłóceń,
komórka: wiadomo - wpływa na to, ale nie tu problem,
skaner najbliższy za ścianą o jaikieś 5 m,
lampek ani wentylatorów nie ma w tym pomieszczeniu,
więc wychodzi na to że to jakaś "miejscowa anomalia" :(
W ogóle to pomieszczenie jest malutkie i wydzielone z większego,
ścianki z gipso-kartonu, drzwi przesuwane na aluminiowych szynach (może
to one?)

Pozdrawiam
Miłego dnia

--