Re: Defragmentacja dysku systemowego i pagefile.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 23:30:03 MET

"Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl> wrote in message
news:dkohjf$5q4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a gdzie to się ustawia??

moj komputer > wlasciwosci > zaawansowane > performance (wydajnosc? - sorki
ale mam angielski xp) > advanced > Virtual memory > change - wybieramy
custom size (nie mam pojecia jak to przetlumaczyli) jako rozmiar poczatkowy
i maksymalny wpisujemy te sam liczbe w MB (sa rozne szkoly - w zaleznosci od
wielksoci ram mowia one o 0,5x wielksoc ram do 2,5x wielkosc ram - ja
sklaniam sie ku szkole 1x wielkosc ram czyli w moim wypadku 1024MB). I nie
moge wyalczyc swap'a bo czaem przekraczam 1024MB fizycznego ramu a na razie
nei ma szans na upgrade.